برگزاری امتحانات نوبت دوم _ سال تحصیلی 1400 _ 1399

با توجه به فرا رسیدن ایام امتحانات نوبت دوم و شرایط موجود شیوع ویروس منحوس کرونا، بنا به تصمیمات شورای آموزشی دبیرستان، جهت حفظ سلامتی و تندرستی دانش آموزان عزیزمان، امتحانات نوبت دوم ویژه پایه دهم و یازدهم از روز دوشنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه 1400 به صورت آنلاین و در پیام رسان سروش آغاز گردید.

در این شیوه برگزاری، ضمن مشخصات کامل امتحان و پاسخبرگ خام برای دانش آموزان ، فایل سوالات امتحان رأس ساعت اعلام شده در برنامه امتحانات، توسط معاونت محترم فناوری در کانال اختصاصی هر رشته و پایه قرار گرفته و دانش آموزان پس از درج پاسخ های سوالات در پاسخبرگ ها، آن را از طریق فضای خصوصی پیام رسان سروش برای دبیر مربوطه ارسال می نمایند.

لازم به ذکر است، یک ربع قبل از آغاز هر امتحان، فرآیند حضور و غیاب، توسط معاونت محترم آموزشی به صورت کامل انجام می گیرد و درخصوص غیبت ها و تأخیرها، پیگیری های لازم صورت می پذیرد.

شایان ذکر است با بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان عزیز و با برنامه ریزی های صورت گرفته، کلاس های جبرانی و رفع اشکال ویژه ی دانش آموزان عزیز پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم از روز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400  آغاز گردید تا دانش آموزان عزیز با برطرف شدن موارد و مشکلات درسی، با آرامش و آمادگی کامل در امتحانات حضور یابند.

امتحانات نوبت دوم این آموزشگاه، در روز شنبه مورخ 22 خرداد ماه 1400 پایان خواهد یافت.

قابل ذکر است با توجه به تصمیم وزارت آموزش و پرورش آزمون های دانش آموزان محترم پایه دوازدهم بصورت حضوری در حوزه امتحانی تعیین شده و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

برای تمامی دختران عزیزمان آرزوی تندرستی و موفقیت می نماییم…


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20