برگزاری برنامه صبحگاه و فیض حضور در محضر حافظ کلام نور

همانطور که قرآن کریم در حق مؤمنان شفاعت می کند، حافظ و عامل قرآن نیز در قیامت دارای مقام شفاعت است.

رسول اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند: هر که آنقدر قرآن بخواند تا حفظ شود، خداوند او را به بهشت داخل خواهد کرد و شفاعتش را درباره ده نفر از خانواده اش که آتش جهنم بر آنان واجب شده می پذیرد و هنگامی که صاحب قرآن داخل بهشت شود به او گویند بخوان و بالا برو پس برتر از درجه حافظ قرآن درجه ای نیست.

روز چهارشنبه مورخ 18 مهر ماه 1397 حضور حافظ 10 جزء از کلام نور قرآن کریم، حال و هوای صبحگاه را روحانی و معنوی نمود. دانش آموز پایه دهم خانم زهرا کرمانی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید به صورت حفظ همه را به فیض رساندند وجهت ایجاد انگیزه و ترغیب و تشویق دانش آموزان به تلاوت آیات کلام نور و مأنوس شدن با این معجزه جاوید الهی مصاحبه ای با ایشان انجام شد که برای کلیه دانش آموزان و دوستانش بسیار جذاب بود.

ایشان در طرح حفظ 2 ساله کل قرآن مجید در دارالقرآن امام حسین علیه السلام شرکت نموده و از زمان آغاز به حفظ قرآن معنویت و تلاوت آیات الهی، برکت به زمان و دقتشان داه و یادگیری دروس را برایشان آسان و تسهیل نموده و با توکل بر خدا در هفته با تلاوت ایشان از آیات الهی فیض و بهره برده و با شنیدن صحبتهای دوستانه و صمیمی شان ان شاءلله انگیزه تلاوت روزانه قرآن را در سایر دانش آموزان ایجاد خواهیم کرد.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20