برگزاری صبحگاه ویژه بصیرت افزایی (من یک سپاهی ام )

امام خمینی (ره) : اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

روز پنجشنبه مورخ 22 فروردین ماه 1398 در راستای نیل به اهداف پرورشی و در ادامه ویژه برنامه هایی که سلسله وار در مسیر بصیرت افزایی دانش آموزان در زمینه های مختلف و در مناسبتها و موقعیتهای مقتضی انجام شده است در پاسخ به اقدامات خصمانه آمریکا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجرای ویژه برنامه های بصیرتی مهم و ضروری خواهد بود. بنابراین به جهت رسیدن به این مهم، از جناب آقای تنها فارغ التحصیل دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام، دارای دکترای مدیریت، و کارشناسی در رشته های صنایع و روانشناسی و با 22 سال سابقه خدمت در پست های مسئولیتی – مدیریت فناوری و مهندسی که هم اکنون نیز مسئول سازمان بسیج مهندسی سپاه استان هستند، دعوت به عمل آمد تا در جمع دانش آموزان دبیرستان به معرفی جامع و کاملی از سپاه پاسداران، دستاوردها و عملکردهای سپاه در حیطه های مختلف و …. بپردازند.

محورهای اصلی سخنان ایشان عبارت بودند از:

1 – تعریف جامع و کاملی از ارگان مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج

2 – بیان قدرت و توانمندی و دستاوردهای سپاه در عرصه های نظامی

3 – بیان قدرت و توانمندی و دستاوردهای سپاه در عرصه های علمی

4 – بیان قدرت و توانمندی و دستاوردهای سپاه در زمینه های اقتصادی

5 – بیان قدرت و توانمندی و دستاوردهای سپاه در زمینه های فنی و مهندسی و ایجاد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)

6 – بیان حضور و در صحنه بودن سپاه در مواقع بروز حوادث طبیعی (سیل ، زلزله …)، مشکلات و مسائل اجتماعی و حضور در هر موقعیتی که خطر بروز بحران احساس شود

7 – بیان و معرفی اقشار مختلف بسیج

سپس جناب آقای تنها (ولی دانش آموز زهرا تنها) پیرامون محورهای موفق که بسیار مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت و سراپا گوش بودند و در افزایش بینش و بصیرت آن ها بسیار موثر بود و نکات قابل فهم و ملموسی را مستند بیان کردند. در ادامه ایشان به پرسش های حاضران در جلسه پاسخ گفتند و اعلام کردند امروز به جرأت می توان بیان کرد اقدامی که نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند در هر زمینه ای و در هر جایی که احساس شود بحرانی بروز خواهد کرد سپاه تمام قد ایستاده است و با حضور سپاه در کمترین زمان ممکن در نهایت اخلاص تمامی امور به سامان خواهد رسید و نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند بنابراین طبیعی است که مغضوب واقع می شود و اگر مورد غضب و خشم و کینه قرار نمی گرفت درست کار نکرده است پس در کنار هموطنان خود حضور دارد و دشمن این را نمی خواهد او می خواهد در هر سختی و مشکلی مردم یار و همراهی نداشته باشند، تنها بمانند، فشارهای روحی و روانی وارد شده بر مردم جریان را به یک بحران در کشور تبدیل کند اما تا سپاه هست آن ها آرزویشان را به گور خواهند برد.

سپاه را دوست داریم، قدر و جایگاه حضور و ایثار و از جان گذشتگی آن ها را می دانیم و در یک جمله همه اعلام می داریم ما هم یک سپاهی هستیم. شایان ذکر است که برنامه بسیار مورد استقبال تمامی دانش آموزان عزیز قرار گرفت.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20