جلسه توجیهی ویژه دانش آموزان عضو کمیته رسانه و فضای مجازی هیأت اخلاص و مسئول بسیج دانش آموزی

مقام معظم رهبری مدظله العالی: فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است. اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد و هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.

روز سه شنبه مورخ 2 آذر ماه 1398 جلسه توجیهی با حضور مدیریت محترم دبیرستان سرکار خانم صبور اسماعیلی و دانش آموزان عضو کمیته رسانه و فضای مجازی و مسئول بسیج دانش آموزی دبیرستان برگزار گردید.

در این جلسه مدیریت محترم دبیرستان و معاونت پرورشی آموزشگاه اعضاء حاضر را نسبت به اهمیت و ضرورت فعالیت در کمیته رسانه و فضای مجازی و اهداف تشکیل  آن و نحوه حضور و فعالیت در این کمیته توجیه کردند و از ایشان خواستند به دلیل اداره گروه هیأت اخلاص در پیام رسان سروش به صورت دانش آموز محور، به تولید محتوا پرداخته و حضور فعال و پویا در این کمیته داشته باشند و نسبت به مناسبت های ملی – مذهبی و ابعاد علمی – آموزشی – فرهنگی – هنری – اعتقادی و اجتماعی اهتمام ورزند و مطالب در خور و پر محتوا جهت گروه هیأت اخلاص آماده نمایند. به امید آنکه شاهد حضوری مطلوب و ایده آل در این عرصه از سوی دانش آموزان عزیزمان باشیم.

در انتها از حضور خوب و فعال دانش آموزان عضو مرکزی هیأت اخلاص در ساخت 2 کلیپ از مناسبت های ابتدای سال تحصیلی تا کنون تقدیر و تشکر گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20