اجرای طرح اکرام فاطمی ویژه شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها

گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیر

وقتی دستی را به یاری می گیری،

بدان که دست دیگرت در دست خداست…

جلسات اندیشه ورزی و گفتمان با حضور اعضای هیئت دانش آموزی اخلاص و شورای دانش آموزی از تاریخ 18 الی 25 آذر ماه 1402 برگزار گردید .

دانش آموزان دغدغه مند و فعال تربیتی دوست داشتند یک کار متفاوت انجام دهند کاری که دلهایی را شاد کرده باشند و پیام دوستی را صادر کند . تصمیم گرفته شد میزبان  مدرسه ای در حاشیه شهر شوند .

در این میان از برنامه های آموزشگاه خود نیز غافل نشدند برنامه ریزی سوگواره یاس نبوی به همت و مشارکت صددرصدی دانش آموزان و میزبانی از همکلاسی هایشان نیز مورد توجه قرار گرفت .

صندوق جمع آوری نذورات سیاه پوش شد ، هر روز کلاس به کلاس ؛ چهره به چهر ه تبلیغ طرح اکرام را نمودند از مشارکت همکاران و دبیران تا اولیا ؛ همه و همه یک هدف را دنبال میکردند .

پیش بینی تغذیه گرم و آنچه که خاطره ای در ذهن کودکان  حاشیه شهر بسازد صورت گرفت. رزق معنوی و تهیه هدیه نیز جز اهم فکر شان بود که تهیه شد.

17 نفر از دانش آموزان آموزشگاه که از بین 68 متقاضی به قید قرعه انتخاب شده بودند همراه دو سرپرست 500 ساندویچ در روز شنبه 25 آذر 1402 همزمان با ایام فاطمیه وشهادت بی بی دوعالم در دبستان دخترانه اسماعیل آباد توزیع نمودند .

موکب نذری را آماده کرده و پشت آن با  غرور حیدری ایستادند تا خم شوند و نوکری حضرت مادر را کنند.

دست ادب بر سینه زدند و با پخش نواهای فاطمی آنجه را که اکرام فاطمی نامیده بودند به دختران مهربان دبستان هدف هدیه نمودند .

سرود همگانی شهاد ت بانوفاطمه سلام الله علیها ، اجرای مسابقه ، قرائت سوره کوثر وهدیه به حضرت مادر جلوه هایی از محبت ومهر ورزی را رقم زده بود .

هنگام خداحافظی دستان مهربان دختران دبستان بالا می رود و چشمانشان حاکی از امیداست به دوباره برگشتنمان و هدیه هاو معنویاتی دوباره

آموختیم زیر چتر فاطمی می شود یکدل بود یکصدا

عشق ورزید و لبخندرا هدیه نمود

و در نهایت با دستان کوچک شان دعا ی فرج و زمزمه نمودند واز خداوند فرج صاحب الامر عج را خواستار شدند .

ومن الله التوفیق


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20