بازدید از مجتمع فرهنگی آیه ها

سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند. سلام بر شهدا!

در ششمین روز از هفته دفاع مقدس تعدادی از دانش آموزان پایه دهم از مجتمع فرهنگی آیه ها دیدن نمودند. در روزی که یاد و خاطره شهدا با حضور بر مزارشان و غبار روبی مرقدشان همه ساله گرامی داشته می شود.

ما نیز پای صحبتهای شیرین جناب حاج آقای جباری رزمنده و جانباز 8 سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای منطقه عملیاتی کربلای 5، بدر و خیبر را گرامی داشتیم. حاج آقای جباری منطقه را کاملا تشریح کردند و پیرامون ادوات جنگی به کار رفته در عملیات ها، شهدای منطقه، انواع مین ها، خاکریزها، معبرها، سیم خاردارهای به کار رفته …….. مطالب شنیدنی بیان فرمودند.

در ادامه دانش آموزان عزیز از نمایشگاه حبوط تا ظهور که شامل غرفه های حضرت آدم (ع)، حضرت نوح (ع)، حضرت عیسی (ع)، حضرت موسی (ع)، حضرت ابراهیم (ع)، بعثت، غدیر و کربلا بود، دیدن کرده و سپس به دیدن غرفه انقلاب اسلامی پرداختند و پیروزی غرور آفرین و غیرتمند و حماسی سال 57 را مرور کردند و در نهایت تبرک گرفتند از یادمان های یکی از شهدای 8 سال دفاع مقدس ( لباس، چفیه، پیشانی بند، قرآن و ……. ) و دیدن نخل نمادین انقلاب را که با خون شهدا بارور شده و برای رشد و بالندگی همیشگی نیاز به دفاع و حمایت و ادامه دادن خون شهدا و همچنین ترویج فرهنگ بسیج و شجاعت و شهادت دارد.

ما همه مدافعان ولایتیم و رهرو راه شهدا. انشاالله


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1.2/20