برپایی با شکوه نماز جماعت در اولین روز از مهر ماه

نماز گفتگوی راز است و بر آوردن نیاز؛ راز بزرگی بندگی و نیاز به سخن گفتن با همصحبتی که در صحبتش ملالی نیست و آنچه از همدمی اش بار می آید شیرینی و راحتی و آرامش است.

نماز هم تسلیم است هم پرخاش؛ تسلیم در برابر شگفتی عظمت و شکوه زیبایی خدا و پرخاش علیه هر قدرتی که از سرپرستی و زبونی، آهنگ توانایی را در موازات قدرت حق، معروزانه می نوازد ” ایاک نعبد و ایاک نستعین “…

در لحظه های دعوت حضرت حق و شنیدن نوای دلنشین حی علی الصلات، حی علی الفلاح، حی علی خیرالعمل، همه با هم لبیک می گوییم این دعوت الهی را می شتابیم و به سوی بهترین اعمال که شتافتن به سوی رستگاری است.

شوق و اشتیاق همراه با شعور دانش آموزان در نماز جماعت دیدنی است. حضور با شکوه و حداکثری دانش آموزان در نماز جماعت به همراه همکاران محترم آموزشی ستودنی است.

در اولین روز از برپایی با شکوه نماز جماعت، پس از برپایی نماز ظهر ( بین الصلاتین )، امام جماعت جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین فتحانی پیرامون فیض حضور در نماز جماعت صحبت نمودند و همچنین با ایراد سخنانی عمل وحشیانه داعش در اهواز را محکوم نموده و جهت شادی روح شهدای حادثه و تسلای خاطر بازماندگان با ذکر صلوات ، حمد و سوره قرائت گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20