برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت معرفی اسطوره های ایثار و شهادت

مقام معظم رهبری امام خامنه ای: بسیج در کار آباد کردن دنیاست اما خود اهل دنیا نیست.

روز سه شنبه مورخ 5 آذر 1398 به مناسبت هفته بسیج مستضعفان نمایشگاه کتابی با محوریت معرفی ایثار و فداکاری دلیر مردان مرد در روزهای حماسه و شور و مدافعان حریم حرم اهل بیت علیه السلام که اسطوره های همیشه جاویدان تاریخ کشور بلند آوازه ی ایران در همیشه ایام هستند به همت دانش آموزان ولایی بسیجی و رهرو شهدا و مدافع خون پاکشان به ویژه دختران عزیزمان در پایه دهم انسانی در دبیرستان برگزار گردید.

این دانش آموزان عزیز کتب شخصی خود را پس از مطالعه با ارائه در نمایشگاه به دوستان خود معرفی کردند و آماده ارائه چکیده ای از محتوای کتاب به علاقمندان هستند.

خدا را شاکریم که شاهد معرفت و آگاهی دختران عزیزمان در حیطه ی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پیروزی از سبک زندگی ایشان هستیم. امید آنکه در دنیا از دعای شهدا و در عقبی از شفاعتشان بهره مند گردیم. آمین

بحمدالله اکثر دانش آموزان عزیز در دبیرستان علاقمند به مطالعه ی کتب غیر درسی آن هم در محورها و حیطه های مختلف هستند. دختران کتاب خوان و اهل مطالعه در نمایشگاه آمادگی ارائه چکیده ای از محتوای کتاب خود به دوستانشان می باشند تا شناختی هر چند مختصر نسبت به آن کتاب کسب کنند. به عبارتی دقایقی همراه با کتاب و یک کتابخوان.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20