برگزاری آزمون گزینه دو

دبیرستان دوره دوم دخترانه امام حسین علیه السلام در راستای اهداف پیشرفت علمی دانش آموزان و جهت همراهی آن ها و ارائه راهکارهای علمی مبتنی بر ایجاد نظم فکری و آرامش بخشیدن به دانش آموزان و سهولت در امر آموزش و یاری رساندن آنها در کسب رتبه های برتر اقدام به برگزاری آزمون با اهداف فوق نموده است .

اولین آزمون گزینه دو ویژه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم از ساعت 8:30 صبح روز جمعه 3 آذر ماه 1402 با نام و یاد خداوند متعال و قرائت آیت الکرسی آغاز گردید، سپس معاونین محترم آموزشی حضورغیاب دانش آموزان را انجام دادند و این عزیزان در مدت زمان 135 دقیقه برای پایه دهم و 145 دقیقه برای پایه یازدهم به سوالات دفترچه آزمون پاسخ دادند و به این طریق توانستند سطح علمی خود را محک بزنند و نقط ضعف و قوت خود را بشناسند.

لازم به توضیح است دانش آموزان پایه دوازدهم نیز همزمان با سایر دانش آموزان در چهارمین مرحله از آزمون گزینه دو شرکت نمودند.

در ادامه مدیرعامل محترم موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام جناب آقای جعفری و کارشناس مسئول محترم مقطع متوسطه جناب آقای طاهریان و مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم قناعت از روند برگزاری آزمون بازدید نمودند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20