برگزاری اردوی توجیهی _ فرهنگی و تفریحی دانش آموزان پایه دهم (مهر، فصل رویش)

مقام معظم رهبری مدظله العالی: جوانان عزیز حضور در صحنه‌ پرشور دانش‌اندوزی که از زیباترین و مبارک‌ترین فصول دوران جوانی است، هنگامی که با مجاهدت‌های اسلامی و تلاش در راه گسترش فهم و معرفت درست دینی و سیاسی همراه باشد، یکی از برترین آمیزه‌های معنوی برای نسل جوان کشور را پدید می‌آورد.

روز پنجشنبه مورخ 4 مهر ماه 1398 اردوی توجیهی – فرهنگی – تفریحی دانش آموزان پایه دهم با هدف آشنایی این عزیزان با برنامه های فرهنگی آموزشی و علمی مدارس امام حسین علیه السلام برگزار گردید.

بخش اول این برنامه حضور در حسینیه سیدالشهداء علیه السلام و شامل برنامه های ذیل بود:

* عرض ارادت به ساحت نورانی ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام با قرائت صلوات خاصه

* قرائت دکلمه “محرم” توسط دانش آموز

* پخش کلیپ فعالیتهای فرهنگی آموزشی موسسه امام حسین علیه السلام

* تشریح و تبیین برنامه های آموزشی – علمی و فرهنگی و هیأت دانش آموزی “اخلاص” در مدارس امام حسین علیه السلام توسط جانشین محترم مدیر عامل موسسه امام حسین علیه السلام

* تشریح و توضیح جشنواره علمی پژوهشی تاثریا توسط سرکار خانم معمار زاده مدیریت محترم دبیرستان دخترانه امام حسین علیه السلام دوره اول – واحد 3

* پخش نماهنگ منتخب ششمین یادواره یاران شیدایی

در ادامه برنامه، دانش آموزان به اردوگاه بعثت اعزام و پس از استقرار و انجام مسابقات مفرح ورزشی و اقامه نماز ظهر و عصر، جلسه توجیهی دانش آموزان به تفکیک مدارس برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور سرکار خانم دلیری معاونت محترم فرهنگی موسسه امام حسین علیه السلام برگزار شد، ابتدا معاونت محترم پرورشی سرکار خانم حقیقی درباره فعالیتهای ویژه فرهنگی – پرورشی دبیرستان از جمله یادواره یاران شیدایی، جشنواره علمی پژوهشی تاثریا، مسابقات آزمایشگاهی شهید احمدی روشن، مسابقات سرود مدارس امام حسین علیه السلام و مسابقات ویژه فرهنگی آموزش و پرورش و همچنین فعالیتهای هیأت دانش آموزی اخلاص و … توضیحات مبسوطی ارائه نمودند. سپس مشاور محترم دبیرستان سرکار خانم مدنی درباره تیم مشاوره و همراهی با دانش آموزان در تمامی لحظات صحبت نمودند و همچنین دبیر محترم ورزش دبیرستان سرکار خانم مهاجران درباره مسابقات ورزشی جام فجر و فعالیتهای ورزشی در دبیرستان توضیحات لازم را ارائه کردند. در ادامه معاونت محترم آموزشی سرکار خانم بیات نکات انضباطی، آموزشی و قوانین دبیرستان را توضیح دادند و از دانش آموزان خواستند با رعایت این قوانین و تلاش و مطالعه مستمر سالی پر از موفقیت را سپری نمایند و در انتهای جلسه معاونت فناوری دبیرستان سرکار خانم ضرغامی پیرامون سایت و کانال دبیرستان و شرکت در آزمون های مجازی و همچنین نرم افزار وضعیت تحصیلی و … توضیحات لازم را ارائه نمودند.

در پایان برنامه اردو، دانش آموزان در یک فضای صمیمی و دوستانه ناهار را صرف و بعد از استراحت در آلاچیق ها در ساعت 15 به دبیرستان باز گشتند.

 

در پایان بر خود وظیفه می دانیم از مسئولین محترم موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام برای حضور و همراهی همیشه شان تقدیر و تشکر نماییم وتوفیق روزافزونشان را ازپروردگار یگانه مسئلت می کنیم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20