برگزاری امتحان هماهنگ قطبی درس ادبیات

در سال های گذشته امتحانات نوبت اول دی ماه برای تمامی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت درون مدرسه ای و زیرنظر آموزش و پرورش برنامه ریزی و اجرا می شد، اما در سال جاری برای نخستین بار آموزش و پرورش به منظور ایجاد آمادگی بیشتر در دانش آموزان اقدام به برگزاری آزمون امتحانات نوبت اول دی ماه به صورت نهایی نموده است.

در همین راستا امروز 15 آذر ماه 1402 آزمون ادبیات پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت هماهنگ قطبی از ساعت 8:30 صبح برگزار گردید.

مدیریت محترم سرکار خانم قناعت به همراه معاونین محترم آموزشی و اعضا کادر اجرایی از روز قبل از آزمون اقدام به آماده سازی محل برگزاری آزمون و تکثیر پاسخبرگ ها نمودند و صبح امروز به محض دریافت سوالات رمزگذاری شده از سوی اداره محترم آموزش و پرورش ناحیه شش، آزمون را چاپ و تکثیر نمودند.

دانش آموزان بعد از سپری نمودن مراحل اولیه بازرسی در کلاس ها حضور یافتند و بعد از گوش جان سپردن با آیات روح بخش کلام الله مجید با نام و یاد خداوند متعال و توکل به او آزمون را آغاز کردند.

دانش آموزان پایه دهم در مدت زمان 90 دقیقه به 33 سوال مطرح شده از درس ادبیات یک و دانش آموزان پایه یازدهم در مدت زمان 90 دقیقه به 34 سوال از درس ادبیات دو و دانش آموزان پایه دوازدهم در مدت زمان 75 دقیقه به 32 سوال از درس ادبیات سه پاسخ دادند.

لازم به توضیح است جناب آقا گندی پور رئیس حوزه امتحانات ناحیه ۶ و جناب آقا شیرازی کارشناس متوسطه دوم و ارزیاب محترم اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 سرکار خانم علیزاده از روند برگزاری آزمون بازدید نمودند و فرم های مربوط به نظارت آزمون را تکمیل کردند.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای دانش آموزان عزیز


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20