برگزاری جشن میلاد ام ابیها فاطمه زهرا سلام الله علیها

امام خمینی (ره): ما باید احساس محبت به فاطمه زهرا سلام الله علیها را در زندگی خود پیاده کنیم؛ زیرا بدون پیوند عملی به اصل آن، محبت مورد سؤال قرار خواهد گرفت؛ در پی محبت، باید اطاعت و متابعت باشد.

روز سه شنبه مورخ 7 اسفند ماه 1397 در سالروز ولادت سراسر نور و برکت بانوی دو عالم زهرای مرضیه سلام الله علیها، ویژه مراسمی در سالن دبیرستان برگزار گردید.

فضا سازی ویژه این روز در رأس همه برنامه ها قرار داشت. سپس مراسمی سراسر شور و نشاط برگزار گردید که ابعاد فرهنگی – معنوی – هیجان و نشاط در این برنامه مد نظر بود.

ابتدا با پخش مولودی خوانی و نماهنگ هایی متناسب با سالروز ولادت ام ابیها، انسیه حوراء و روز مادر دانش آموزان دعوت به حضور در برنامه شدند سپس دانش آموز خانم صبا مسلم از پایه دهم انسانی دلنوشته ای جذاب خطاب به تمامی مادران که سراسر مهر و عاطفه و ایثار و گذشت هستند، قرائت نمودند. در ادامه سرکار خانم خسروی دبیر محترم دین و زندگی مطالبی جذاب را در قالب مسابقه ای فرهنگی پیرامون فضایل حضرت زهرا سلام الله علیها و مهم ترین فضیلت این بانوی آسمانی و اسوه کامل زنان در سراسر عالم بیان نمودند و در همین راستا داستانهایی از زندگانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله عنوان کردند. برنامه با مسابقه فرهنگی و مطرح کردن القاب و اسماء حضرت زهرا سلام الله علیها و معانی آن ادامه پیدا کرد. شاداب ترین و مهیج ترین قسمت مراسم اجرای حرکات نمایشی و ورزشی و انجام مسابقات ورزشی بود (حلقه، طناب زنی، ژیمناستیک و …) که کلیت مراسم با استقبال تمامی دانش آموزان روبرو شد. در ادامه به برگزیدگان مسابقات اجرا شده هدایایی به رسم یاد بود تقدیم شد. همچنین از دانش آموزان عزیز به مناسبت این روز فرخنده با شیرینی پذیرایی گردید.

امید آنکه پیرو راستین کاملترین اسوه و الگوی زنان در سراسر عالم باشیم و در زمره این الفاطمیون روز محشر تحت لوای مهر و محبت مهربان ترین مادر عالم زهرای اطهر سلام الله علیها وارد محشر شویم . آمین


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 10.5/20