برگزاری جلسه بصیرت افزایی در هفته دفاع مقدس

بار دیگر لاله ها از خاک روئیدن گرفت

غنچه، پیراهن شکاف انداخت، خندیدن گرفت

نغمه داوود یر دادند مرغان چمن

عطر گل در کوچه های شهر پیچیدن گرفت . . .

هفته دفاع مقدس گرامی باد.

مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی ):

من مشتاقم که جوان های ما قصه جنگ تحمیلی هشت ساله را بدانند که چه بود. این را بارها گفته ایم؛ افراد هم گفته اند و تشریح کرده اند اما یک نگاه کلان به این هشت سال با اطلاع از جزئیاتی که وجود داشته است، خیلی برای برنامه ریزی آینده ی جوان در روزگار ما مهم است.

همه باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مومنانه و پر تلاش نیروهای بسیجی در صحنه های جنگ اتفاق افتاد این را همه باید بدانند.

 

همیشه ایام سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای عزیز چراغ راه هدایت در مسیر زندگی و فعالیتهای ماست. بنا به فرموده حضرت آقا باید ناگفته های جنگ را گفت، معنویت، روحانیت و برکات هشت سال دفاع مقدس را گفت تا همه بدانند این انقلاب به دست مردان دلیر و غیور رشد یافت و بالنده شد که زمینی نبودند بلکه آسمانی بودند. در همین راستا روز سه شنبه مورخ 3 مهر ماه در برنامه صبحگاه جلسه بصیرت افزایی با حضور استاد ارجمند جناب آقای خیامی و با حضور تمامی دانش آموزان عزیز و همکاران محترم آموزشی و اجرایی برگزار گردید که تاریخچه ای از هشت سال دفاع مقدس و اهمیت بزرگداشت آن مطرح نمودند. و اصل کاربردی را بیان کردند که اصول و رمز موفقیت انسان در فعالیتهای اعتقادی، اجتماعی و دینی خوهد بود. و توجه دانش آموزان را به عظمت و بزرگی هشت سال دفاع مقدس معطوف کردند و عنوان نمودند کار باید برای رضایت خداوند متعال و با خلوص نیت انجام گیرد تا راهگشای سعادت و پیروزی ما باشد. انشاالله


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20