برگزاری جلسه ی دیدار اولیا با دبیران و ارائه کارنامه مستمر پایه دهم

مهم‌ترین فعالیتی که پس از اجرای برنامه‌های آموزشی صورت می‌گیرد ارزیابی از دانش آموزان است.در ارزشیابی بیشتر، فرایند تغییر رفتار در یادگیری مد نظر است نه یادگیری. ارزشیابی نشانگر تلاش دانش آموز در فرایند یادگیری می باشد و روند تلاش و راه و روش یادگیری را در دانش آموز مورد ارزیابی قرار می دهد و ارائه نتایج این آزمون ها به اولیا باعث میشود که آنها در جریان وضعیت تحصیلی فرزند خود قرار گیرند.

اولین جلسه دیدار اولیای دانش آموزان پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم با دبیران در سال تحصیلی جاری در روز سه شنبه 30 آبان ماه 1402 با حضور حداکثری اولیای محترم دانش آموزان انجام پذیرفت.

در بخش آغازین این جلسه ابتدا معاونین محترم آموزشی کارنامه عملکرد آموزشی و انضباطی مهر و آبان ماه، همچنین کارنامه آزمون سنجش شماره دو دانش آموزان عزیز را به اولیا محترم ارائه دادند.

طبق برنامه ریزی های از قبل انجام پذیرفته دبیران محترم در فضاهای جداگانه مستقر شدند و اولیا محترم به صورت اختصاصی با آن ها دیدار و در مورد وضعیت تحصیلی فرزند خود صحبت کردند، همچنین دبیران محترم به بیان اهداف و روش تدریس خود و نحوه مطالعه دانش آموزان در این دروس پرداختند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20