برگزاری مراسم قرائت زیارت پر فیض عاشورا

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ

روز چهارشنبه مورخ 4 مهر ماه 1397 مراسم دعای پر فیض عاشورا در حسینیه متبرک به نام سرور و سالار شهیدان سیدالشهداء علیه السلام با حضور تمامی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و دبیران ارجمند برگزار گردید.

در ابتدای مراسم سرکار خانم حقیقی معاون محترم پرورشی دبیرستان پیرامون فضیلت و اثرات قرائت زیارت عاشورا در کلام ائمه اطهار علیه السلام بیاناتی را ایراد نمودند و در ادامه توجه دانش آموزان را به این مطلب معطوف نمودند که شیخ عباس قمی در مفاتیح الجنان در مورد زیات عاشورا از امام صادق علیه السلام نقل می کنند و ایشان از پدر بزرگوار خود پس از اجداد بزرگوارشان تا به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می رسد و پیامبر از جبرئیل و جبرئیل از خداوند متعال نقل می کند که زیارت عاشورا حدیث قدسی است و آنچه را که خدا وعده می کند وعده ی حق تعالی تحقق می یابد.

خداوند متعال می فرمایند: هر کسی امام حسین علیه السلام را این گونه زیارت کند از دور یا نزدیک زیارت او را می پذیرم و خواهش و حاجت او را برآورده می کنم و فوز بهشت و آزادی از جهنم را به او عطا می کنم و شفاعت او را در حق هر کس که بخواهد قبول می کنم.

پس تمامی دانش آموزان حاضر در مراسم بعد از شنیدن مطالب با قلب و روحی آماده و با در نظر گرفتن حاجات قلبی خود زیارت عظیم الشان عاشورا را زمزمه کردند.

در پایان کار همکار محترم سرکار خانم خانی مقدم با قرائت متنی زیبا در مورد محرم و دفاع مقدس و حضرت مهدی صاحب زمان (عج) همه را با پای دل زائر کربلا کرده و عهد پیمان بستیم با شهدا که رهرو راهشان باشیم.

در پایان اجر و ثواب این مجلس هدیه شد به روح پر فتوح شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و حادثه تروریستی اخیر در اهواز. انشاالله توفیق زیارت عاشورا رزق و روزی هر روزمان باشد تا در روز جزا حسرت روزهای از دست رفته عمر را نخورده و آقا ابا عبداله الحسین علیه السلام شفیع ما باشند در روز حساب. آمین


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20