برگزاری همایش مدیران مدارس امام حسین علیه السلام

رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ): وظیفه خطیر آموزش و پرورش تربیت نسل آینده ای با هویت مستقل ، عزتمند، دینی و دارای شاخص‌های ممتاز و جریان ساز می باشد.

روز دوشنبه مورخ 16 مهر ماه 1397 اولین همایش مدیران مدارس و مراکز موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام در محل حسینیه سیدالشهداء علیه السلام و با حضور مسئولین محترم موسسه برگزار گردید.

برنامه با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم آغاز و سپس جانشین محترم مدیر عامل موسسه در مورد مسائل سیاسی روز و همچنین اهداف و فعالیتها و انتظارات مجموعه مدارس پرداختند و همچنین مطالبی پیرامون مدارس مورد حمایت که امسال به مجموعه مدارس امام حسین علیه السلام اضافه شده اند، بیان نمودند و در ادامه انتظار پرورش خودباوری و تقوی الهی در دانش آموزان را از مدیران محترم خواستار شدند.

در ادامه جناب آقای رستگار و جناب آقای طاهریان مسئولین محترم مقاطع به بیان مطالب و انتظارات خود از زیر مجموعه مدیران هر سه مقطع پرداختند. سپس سرکار خانم دلیری معاونت فرهنگی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام به بیان دیدگاهها و اهمیت نماز جماعت و نهادینه کردن آن در دانش آموزان و تاثیر گذاری آن پرداختند. در نهایت برنامه با اهداء هدیه به رسم یادبود از طرف موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام و اقامه نماز پایان یافت.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20