برگزاری ویژه برنامه استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم غزه

سرم از شرم، از خجلت ، سرم از غصه پایین است
 مصیبت تلخ و غم جانکاه و فکرش سخت سنگین است
..خبر ساده ،خبر زخمی، خبر لبریز از آتش
 فلسطین داغدار و زلف‌های غزه خونین است

 

دختران حسینی در روز پنجشنبه 4 آبان ماه 1402در حسینیه سید الشهدا جگرد هم آمدند تا با ملت مظلوم غزه همدردی نمایند.
دست در دست هم در خیمه ابا عبدالله الحسین علیه السلام به جهاد تبیینی پرداختند که پرچمدارش زینب کبری سلام الله علیها است.

اهم برنامه های اجرایی در این مراسم به شرح ذیل می باشد:

  • قرائت قرآن کریم
  • طنین سرود ملی
  • قرائت صلوات خاصه و عرض ارادت به ساحت ولی نعمت
  • پخش کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری
  • همخوانی سرود دسته جمعی
  • ذکر مصیبت وفات شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها توسط آقای عظیمی
  • ایراد بیانات آقای دکتر نورس حمید از غزه
  • پرسش و پاسخ
  • ایراد شعارهای ضدصهیون
  • پخش دعای فرج
  • قرائت متن محاکمه (متنی که بر اساس مفاد قانون حقوق بشر، تقاضای محاکمه دولت غاصب اسرائیل را از دبیر کل سازمان ملل دارد)
  • توزیع رزق معنوی
  • امضا و ثبت اثر انگشت متن محاکمه

بخش هایی از این ویژه برنامه استکبار ستیزی و روشنگرانه بوده است.

 

در روزهای گرم و پر حرارت جنگ میان ملت فلسطین و رژیم صهیونیستی، دبیرستان دوره دوم امام حسین علیه السلام واحد یک با دعوت از محمد نورس اهل فلسطین در جمع دانش آموزان مدرسه به بررسی آخرین تحولات فلسطین، نحوه معیشت و علت طوفان الاقصی پرداختند.

نورس در حضور یک ساعته در دبیرستان امام حسین علیه السلام ،ابعاد و زوایای مختلف جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی با ملت فلسطین را با تشریح یک سوال کلیدی آغاز کرد: برخی از مردم ایران و کشورهای عربی از ما می‌پرسند؛ «چرا می‌جنگید؟ چرا به یک راه حل توافق و یا صلح فکر نمی‌کنید؟»

وقتی یو گالانت وزیر جنگ این رژیم از تریبون رسانه‌ای اعلام می‌کند که «غزه را همه جانبه محاصره می‌کنیم. ما با حیوان‌های انسان‌نما می‌جنگیم»؛ در این جنگ چند روزه برای همه روشن شد که نه توافق و نه مصالحه با صهیونیست‌ها نتیجه‌ای جز خسران و تصاحب کامل سرزمین‌های اشغالی برای ملت مظلوم فلسطین در بر ندارد.

او در ادامه تصریح کرد: این رژیم جعلی بویی از حقوق بشر و انسانیت نبرده و کودک و زن و پیر و خردسال برایش فرقی ندارد. دشمنان ما فقط با مسلمانان فلسطین سر عداوت ندارند، نمی‌خواهند یک مسلمان روی زمین زنده بماند. خاخام‌های اسراییلی مطابق اعتقادات دین ساختگی خود می‌گویند: مسلمانان را باید کشت.

او برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان نیروهای مسلح که «زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود» تحلیل دیگری از اوضاع کلان منطقه و جهان ارائه داد: حتی اگر غزه و فلسطین در این جنگ شکست بخورد، طبق فرمایش اخیر امام خامنه‌ای، شرایط میان دو طرف به گذشته بر نمی‌گردد. اسطوره اسراییل و ارتش شکست ناپذیرش در جهان شکست و بی‌تردید با این جنگ، معادلات منطقه و جهان در حال تغییر است.

با این جنگ، جبهه مقاومت از انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق تا پاکستان و افغانستان و قطر با هم بر سر حل شدن مسئله فلسطین و نابوی اسراییل متحد شده‌اند. اگر یک میلیارد مسلمان بر سر موضوعی متحد شوند، هیچ اتحادیه و کنفرانس و مجمعی در جهان قدرت برابری با ما را ندارد.

این جوان فلسطینی معتقد است: دفاع از اسلام و مقابله با اسراییل تنها امر واجب مردم فلسطین نیست؛ دیگر ملل مسلمان نیز در برابر دشمنان اسلام مسئولیت دارند. ما بیش از 7 دهه در بزرگترین زندان جهان مقاومت کردیم و اسیر و شهید شدیم، مابقی ماجرا فقط با جنگ حل نمی‌شود. باید سایر ملل مسلمان به میدان بیایند و برای نابودی اسراییل کاری بکنند.

او ابراز امیدواری کرد: آینده فلسطین و اتحاد جهان اسلام در دستان شما جوانان نسل آینده است که باید سهم خود را بپردازید. به امید اینکه بزودی در مسجدالاقصی نماز بخوانیم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20