تشریح و تبیین شرکت در المپیاد ها در برنامه صبحگاه

جشنواره جوان خوارزمی خاستگاه و رهیافت سنجیده ای برای ارزش گذاری و اهمیت بخشیدن به تلاش جوانان كشور است و با هدف شناسایی و معرفی طرح‌های برتر در زمینه پژوهش‌های نوین بنیادی،‌كاربردی، توسعه ای، ‌اختراع و نوآوری برگزار می‌شوند. فرصتی براي رشد و شکوفايي استعدادها و خلاقيت هاي دانش آموزان است.

در این راستا امروز چهارشنبه مورخ 17 مهر ماه 1398 در برنامه صبحگاه در خدمت جناب آقای باهنر کارشناس محترم پژوهش موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام بودیم و ایشان در رابطه با شرکت دانش آموزان در المپیاد های علمی، جشنواره خوارزمی، مسابقات آزمایشگاهی و ….. سخنان مبسوطی ارائه نمودند. ایشان همچنین دانش آموزان نخبه آموزشگاه خانم ها “نگار عجم و سارا قربان زاده” را که به مرحله کشوری راه یافته اند، معرفی کردند و با بیان حمایت های مادی و معنوی، دانش آموزان را ترغیب به گام گذاشتن در این راه نمودند. همچنین سرکار خانم اکبری مربی محترم آزمایشگاه به عنوان رابط پژوهش در دبیرستان معرفی شد.

در ادامه مدیریت محترم دبیرستان سرکار خانم صبور اسماعیلی با قدردانی و تشویق خانم نگار عجم و سارا قربان زاده، از حمایت های همه جانبه آموزشگاه از دانش آموزان علاقمند صحبت نمودند و برای همه ی عزیزان آرزوی توفیق نمودند.

شایان ذکر است پس از پایان مراسم صبحگاه دانش آموزان عزیز سوالات خود را مطرح و جناب آقای باهنر پاسخ های لازم را بیان نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20