زیارت قبور مطهر شهدای مدافع حرم در پارک خورشید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

حرم زینب (س) عجب حال و هوایی دارد

سوریه فیض شهادت چه صفایی دارد

بنویسید به روی کفن این شهداء

چقدر عمه ی سادات فدایی دارد

روز دوشنبه مورخ 15 مهر 1397 به مناسبت ماه محرم در حالیکه که برکت و معنویت عزاداریهای ماه محرم در دل و جانمان سوز و گداز و شوق زیارت مزار 6 گوشه سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین شعله ور ساخته به همراه 30 تن از دانش آموزان پایه دهم و مشاور محترم دبیرستان سرکار خانم مدنی و دبیر محترم زمین شناسی سرکار خانم مهدوی و معاون پرورشی سرکار خانم حقیقی به زیارت مزار مطهر شهید جهانی و شهید اسلامی در پارک خورشید مشرف شدیم و عجب حال و هوایی بود.

با تمام وجود آرامش و معنویت حس می شد. مگر می شود جایی شهدا باشند و روح و قلب و جانت آرام نگیرد. چشم ها بارانی شد و قرائت زیارت عاشورا بر مزار مدافعان حرم پیام آور عاشورا حضرت زینب (س) دلها را کربلایی کرد. امید آنکه به حرمت اشک های ریخته شده و واسطه قرار گرفتن شهدا تذکره کربلای تک تک آرزومندان زیارت حضرتش امضاء گردد.

در ادامه وصیت نامه شهدا قرائت شد و پیام اصلی وصیت نامه شهدا که حفظ حجاب و دفاع ارزشهای نظام و دفاع از ولایت بود بیان گردید.

حالا زمان راز و نیاز بود و نوای دلنشین مداحی دلها را تا کربلا برد و با پای دل به طواف حرم ثارالله اباعبدالله رفته و به راز نیاز پرداختیم. همچنین صوتی از حجت الاسلام جناب آقای عالی پخش شد که فضیلت گریه بر مصائب امام حسین علیه السلام و اهل بیت گرامی شان و تاثیرات ذکر توسل و یاد امام حسین علیه السلام را بر وجود انسان بیان می کرد و باز حال و هوای بچه ها دیدنی بود. آنقدر فضا روح نواز بود و آرام که روح و جانمان آرام گرفت. شهدا ما را هم دعا کنید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20