صبحگاه آغاز امامت ولی عصر مهدی موعود (عج)

ای قلب عالم امکان، بیا و گـَرد گامهایت را توتیای چشمانمان قرار ده. بیا که نوای دل انگیز توحیدت را با گوش جان شنواییم.

ما اینك، شادمان از میلادش و نگران در انتظار قدومش دیر زمانی است كه دل در گرو مهرش بسته‌ایم و بر آستانش زانو زده‌ایم. سر و روی بر این بارگاه جلال می‌ساییم و مُهر مِهرش را بر جبین می نهیم.  و ما اینك:

ملتهب و چشم‌ به ‌راه، بر افق، چشم دوخته‌ایم تا از آن دوردست‌ها، تك‌سواری پدیدارشود و…گرد پای مركبش بر سرهایمان نشیند و خاك قدومش توتیای چشمانمان باشد.

آری، گوش فراداده‌ایم تا از ورای دشت‌ها و صحراها، كوه‌ها، فرازها و فرودها، آن آوای ملكوتی گوش جانمان را نوازش دهد، كه:
ای جهانیان!… اَنا بقیةُالله المُنْتَظَر

ای عالمیان!… اَنا بقیةُالله المُنْتَقِم

وه كه چه شنیدنی است آن صدای آسمانی سروش، و چه دیدنی است آن صحنةپرجوش و خروش

به امید روزی كه خورشید فروزان جهان هستی از پشت ابرهای غیبت، طالع گشته، جهان هستی را با فروغ رویش منور ساخته، كاخ ستمگران را بر سرشان فرو ریخته، شالوده حكومت واحد جهانی را بر اساس عدالت و آزادی بنیاد نهد.

روز پنجشنبه مورخ 16 آبان 1398 در سالروز آغاز امامت امام عصر مهدی موعود (عج) ویژه مراسمی به این مناسبت در دبیرستان برگزار شد. مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الهی آغاز گردید. سپس پیرامون ویژگی های منتظر واقعی و زمینه سازی برای ظهور حجت خدا در زمین، مهدی موعود (عج) مطالبی بیان گردید. مسابقه فرهنگی افضل الأمال و من امامم مهدی صاحب الزمان (عج) ” که همان بیان ویژه گی های منتظر واقعی از دیدگاه دانش آموزان حاضر در مراسم بود” برگزار گردید. دانش آموز مهدیه سنگ سفیدی در مورد سؤالات مسابقه برای دوستان خود صحبت کرد و در عید بیعت همه با هم عهد و پیمان بستیم با آن مطهر الارض، مهدی موعود (عج)، که منتظر واقعی آن حضرت باشیم.

حسن ختام برنامه اجرای متنی زیبا توسط دانش آموز عزیز زهرا دانش نهاد بود که با این دکلمه خوانی زیبا همه با هم عهد بستیم که در مسیر شادی و رضای امام زمان مان گام برداریم و مباد روزی که چشمان مبارکشان بارانی و وجود عزیزشان از ما غمگین باشد. انشاءالله

و در پایان همه با هم دست به دعا رو به سوی حضرت دوست برداشته و از سویدای وجود خواستیم اللهم عجّل لولیک الفرج، همه با هم یک صدا آمین گفته، الهی در امر فرج مولایمان تعجیل بفرما. آمین

پس از اتمام مراسم دانش آموزان همچنان که با اجرای این برنامه کام جانشان شیرین شد با پذیرایی انجام شده، دهانشان را شیرین کرده و در کلاسهای درس حضور یافتند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20