معارفه هیأت دانش آموزی (اخلاص) در برنامه صبحگاه

روز پنجشنبه مورخ 11 مهر ماه 1398برنامه صبحگاه با حال و هوایی متفاوت و انگیزه و انرژی دانش آموزان هیأتی برگزار گردید.

مراسم صبحگاه با تلاوت آیاتی چند از کلام نور آغاز گردید. سپس دانش آموز خانم مائده حسینی از پایه دهم به عنوان رئیس هیأت دانش آموزی “اخلاص” در جایگاه حاضر شدند و پیرامون هیأت و انگیزه تشکیل آن مطالبی را بیان کردند. سپس نائب رئیس هیأت خانم اسماء غلامی پس از معرفی خود و بعد از تقدیر از استقبال و پیگیری دوستان خود در دبیرستان، در مورد نحوه عضو گیری مطالبی را بیان نمودند و همه ی دانش آموزان را دعوت به حضور کردند و اعلام شد خیمه ی امام حسین علیه السلام برپا شده در دبیرستان، مکان متبرکی برای ثبت نام و عضو گیری خواهد بود. در ادامه خانم صبا اسدی مسئول کمیته فرهنگی – هنری، خانم رقیه شخص سلیم مسئول کمیته علمی – آموزشی و خانم مائده حسینی مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ضمن معرفی خود، مطالبی را پیرامون کمیته ها در هیأت، بیان کردند.

در ادامه سرکار خانم صبور اسماعیلی مدیریت محترم دبیرستان ضمن عرض خوش آمدگویی به دانش آموزان به جهت عضویت در هیأت “اخلاص”، پیرامون اهداف برگزاری هیأت مطالبی بیان فرمودند و از همگان دعوت به عضویت نمودند تا از این فرصت فراهم شده جهت شکوفایی استعدادها و توانمندی ها، بهترین بهره را ببرند.

حسن ختام برنامه طرح مسابقه در خصوص وجه تسمیه هیأت “اخلاص” به صورت (بارش فکری) که ان شاءالله اخذ پاسخ ها و اهدای جوایز در روز شنبه مورخ ۱۳ مهر ماه خواهد بود.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20