نواختن زنگ انقلاب و برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

وقتی بهمن پنجاه و هفت رسید روزها به شتاب از پی آمدند و فرصتی برای تیرگی باقی نگذاشتند چنان که شب ها فانوس فریادهای ” الله اکبر ” بر بام سرنوشت این ملت، درخششی دو چندان یافت. هنوز بهمن به نیمه ی خود نرسیده بود که فرشته موعود انقلاب در آسمان خدایی کشور بال گشود و عطر کلامش جان فرزندان ملت را حیات دوباره ای بخشید. امام آمد و انقلاب به لبخند پیروزی دل سپرد و دهه فجر، شکوه جاودانه اش را به رخ طاغوتیان کشید. خداوند متعال با دستهای روح اللهی خود به یاری ما آمد. خورشید در جشنی به غروب بر بام روشن جهان ایستاده بود و تولد جمهوری گل محمدی را نظاره می کرد.

هلهله ی پیروزی در گوش خانه ها و خیابان ها پیچید و عطر گل و صلوات جان عاشقان را مرمت کرد و صمیمی ترین فصل زندگی ما در بهمن آغاز شد و در سایه سار خورشیدی ترین مرد قرن به بارگاه تفضل و رحمت الهی راه یافتیم و جشن روشن آزادی را به برکت این عطیه الهی به تماشا ایستاده ایم.

و اینک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به وطن و در ایامی که متقارن است با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها با نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان تمام خاطرات این همه غرور و شور و شعور و معرفت و از جان گذشتگی را یاد آور شدیم و ایستادن ایران به قله های افتخار در تمام دنیا را در سایه وحدت کلمه و حضور به موقع در عرصه های مختلف به یکدیگر یاد آور شدیم.

روز شنبه مورخ 13 بهمن 1397 ویژه ی مراسم آغاز ایام الله دهه فجر با تلاوت َآیاتی چند از کلام الله مجید توسط دانش آموز عزیز خانم مائده میر مجتبایی نفر اول مسابقات قرائت قرآن در سطح ناحیه آغاز گردید. سپس دانش آموز عزیز خانم صبا مسلم پایه دهم با قرائت متن زیبایی در مورد ایام الله دهه فجر و دکلمه خوانی زیبای خود لحظاتی تمام افکار را معطوف به عظمت و بزرگی این پیروزی و ایام مبارک دهه فجر نمود.

اجرای گروه سرود دانش آموزان پایه دهم به همراهی و همیاری همکار ارجمند سرکار خانم خانی دبیر آمادگی دفاعی ویژه ترین برنامه این مراسم بود که در واقع دلنوشته و سخنانی بود بین جوانان و حضرت آقا که این سرود در عین صلابت و زیبایی اجرا شد و عهد و پیمانی بود با آرمانهای امام و رهبر فرزانمان امام خامنه ای مدظله العالی که رهسپاریم با ولایت تا شهادت.

در ادامه مسابقه فرهنگی برگزار گردید با این محتوا که فی البداهه شرکت کنندگان جملاتی از بیانات حکیمانه مقام عظمای ولایت امام خامنه ای را در مورد دهه فجر بیان نمودند و در انتهای برنامه به متولدین بهمن ماه ( متولدین 12 الی 22 بهمن ماه ) همکاران محترم حاضر در برنامه و دانش آموزان عزیز هدایایی اهدا گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20